Klantenservice

Met behulp van het contact formulier aan de rechterzijde neemt u snel en eenvoudig contact met ons op!

Bedrijfsgegevens:

HEDRON is een onderdeel van HEDRON VENTURES
Collierstraat 55
1336 TR Almere
Nederland

KvK nummer:  57046476


Telefoonnummer 085-0090944 (bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 -17:00)

1 Bestellen & Levering
1.1 Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

We verzenden binnen 2-4 werkdagen, na het plaatsen van uw bestelling en betaling. Mits een artikel op voorraad is natuurlijk. U ontvangt uw zending dus doorgaans binnen 5 werkdagen. Vaak al eerder.  De verzending ligt in handen van PostNL.

1.2 Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen.
Zodra u een order plaatst verzenden we een bevestiging. Deze zal verzonden worden naar het emailadres dat u tijdens het bestellen heeft opgegeven. Mogelijk is er tijdens het invoeren een fout geslopen in het emailadres. Ook kan het zijn dat het bericht in uw ongewenst/spam map terecht is gekomen.
1.3 Ik heb een bestelling geplaatst en meerdere Track & Trace mails ontvangen
Vanwege omvang en gewicht kan het zijn dat uw bestelling in meer dan één pakket verzonden zal worden. Elk pakket heeft een eigen Track & Trace code vandaar dat het mogelijk is om meerdere mails te ontvangen.
1.4 Ik heb een bestelling geplaatst maar geen Track & Trace mail ontvangen.
Zodra uw order is ingepakt ontvangt u een bevestiging. Later op de dag of avond ontvangt u een Track & Trace mail waarmee u de status van uw zending volgen kan.  Deze zal verzonden worden naar het emailadres dat u tijdens het bestellen heeft opgegeven. Mogelijk is er tijdens het invoeren een fout geslopen in het emailadres. Ook kan het zijn dat het bericht in uw ongewenst/spam map terecht is gekomen.
1.5 Mijn bestelling bestaat uit meerdere pakketten maar ik heb er slechts een deel ontvangen
We verzenden onze pakketten met PostNL. PostNL streeft ernaar 99% van de pakketten binnen 1 werkdag te bezorgen. Rondom feestdagen is het mogelijk dat er bij PostNL vertraging optreed. Soms komt het door een onvoorziene omstandigheid voor dat PostNL het ene deel van de bestelling wel binnen 1 dag komt bezorgen en het andere deel niet. Het volgt dan vaak de volgende werkdag. De Track & Trace code zal hier uitsluitsel over geven.
1.6 Welke bezorgopties kun je kiezen?
Je kunt je bestelling thuis, op een ander adres of bij een PostNL servicepunt laten bezorgen. Tijdens het bestellen kun je dit eenvoudig aangeven.
1.7 Hoelang is een bestelling onderweg naar een adres buiten Nederland?
Voor België is de levertijd gelijk aan die van Nederland.
Voor Duitsland is de levertijd 1 dag langer dan voor een bestelling naar Nederland.
1.8 Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?
Bij elk artikel kun je zien of het op voorraad is en hoe snel we het kunnen verzenden. Is een artikel niet op voorraad dan staat de verwachte leverdatum vermeld.
1.9 Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
De verzendkosten vind kun eenvoudig terugvinden onder Verzendkosten
1.10 Hoe lang heb ik garantie op de stoelen?

U heeft 1 jaar garantie op onze stoelen.

2 Annuleren
2.1 Kan ik een bestelling annuleren?
Ja, zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je een besteld artikel annuleren in je account. Ook kun je een mail zenden of het contactformulier gebruiken. 

Wanneer het artikel reeds ingepakt en/of verzonden is kun je het niet meer annuleren. Je kunt het dan na ontvangst wel retourneren.
3 Ruilen & Retourneren
3.1 Hoe retourneer of ruil ik mijn artikel(en)?
Meer informatie over ruilen en retourneren vind je bij Retourneren
Neem contact op
* Verplichte velden